Thursday, September 10, 2009

Salam Aidilfitri


Ruangan Ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Setelah sekian lama terpisah dan tidak dapat menghantar atau menerima kad Ucapan HARI Raya maka ruangan ini disediakan, Maka tulislah dan hantarlah ucapan anda seberapa banyak yang anda mahu...
-SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI KEPADA warga Kamilian 89 dan kepada semua pengunjung blog ini MAAF ZAHIR DAN BATIN

17 comments:

Unknown said...

Salam Aidil Fitri. Buat semua rakan di kesempatan ini saya ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI semoga sentiasa ceria dan selamat pulang ke kampung "BERHATI-HATILAH DI JALAN RAYA"..jumpa di Raya ke 3..

Khalimi said...

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI kepada semua member2 dan juga kepada warga KAMILIAN 89'. Seandainya ada tutur kata dan tulisan kawe yang menyinggung perasaan dan hati member2 sekalian harap diampun..
Dan kepada member2 yang berada di perantauan.. Semoga Hari Raya Aidil Fitri tahun ini akan meningkatkan lagi tali silaturrahim sesama kita.. "BERHATI-HATILAH SEMASA MEMANDU PULANG KE KAMPUNG HALAMAN NANTI". InsyaAllah di panjangkan usia kita akan bersua di Hari Raya ke 3 nanti..
Seandainya terdengar lagu "DENDANG PERANTAU" nyanyian Tan Sri P. Ramlee.. kawe tujukan lagu ini kepada semua yang mengenali..

* MAAF ZAHIR DAN BATIN *

matawang said...

LEMANG DI BAKAR DI TEPI LORI,
BUAT HIDANGAN DI PAGI RAYA,
TERIMALAH SALAM AIDIL-FITRI,
MAAF DI PINTA ANDAI SALAH SEKIRANYA,

insyallah third raya kita bersua..Tahun ni hamba sekeluarga beraya d kuala lumpur...best o raya kat kl..maghi la raya kL skali....isk..isk...isk..

Mohd Halimi Ab Rahman @ limie@MHAR said...

Salam kawang2

Pagi tadi Hasifah ada call kawang, dia dok paka ganu. Bunyi ca'kap tu excited gan program kita ni,napak ada masuk kat follower tu. Dia kata ada nak tulih sepatah
kata, tapi tengah nak regista baru tu. Cpah, jawab sediri la hok tema dok tanya tu. Mek yah@puyah tak leh kontek ko?

Unknown said...

Salam Aidilfitri pada semua. Semoga raya tahun ini menjadi satu lagi raya paling bermakna buat kita semua kerana sekian lama InsyaAllah kita akan bersua di RAYA KETIGA nanti. Memang semua rakan teruja berkenaan dengan program ni. Maklum laa... 20 tahun kan. :)
Apa pun walaupun excited... keselamatan diri kena jaga. Jangan sampai niat untuk ketemu kawan-kawan lama tidak kesampaian pulak. Berhati hati semasa memandu. Ingatlah yang tersayang yang menyayangi kita....hehehe

Sekali lagi SELAMAT HAI RAYA AIDILFITRI. Hingga ketemu raya ke 3 nanti InsyaAllah....

WAN AZHAR WAN YUSOFF said...

Salam semo,
Dikesempatan ini kawe nga bini kawe ( nolis ) serta familly kawe nok ucap " SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI " ko semo mmber2 SMK 89 & 91. Semoga selamat sampai ke kg & bersua di raya ke3.....InsyaAllah.

MRI said...

Khas kepada rakan2 dalam kenangan dengan ucapan "SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN"......Terutama rakan2 5S2 88/89...Seman, Wok Yoh, Tuyut, Kholik, Limin,Mat Uyek,Mat irie Muyam,MatMin,Donat,Meghe kulim,Jiman, Ije (Pulau 5)dan semua classmate lelaki dan pompuan....dgn harapan rakan2 dpt memaafkan kesalahan2 ambo terhadap tuan2 semua yang terang mahupun yang tersembunyi.Tak lupa jua kepada cikgu2 yang banyak berjasa memberi tunjuk ajar agar ambo dan rakan2 semua selamat menjadi "ORANG" sehingga kini.Jasa2guru2 semua semoga Allah membalasnya dgn yang terbaik disisiNya.

Sekian "SALAM 1 SYAWAL"

sham5K89 said...

Assalamualaikum semua kengkawan...
first of all...nak intro sikit..aku Hishamuddin(shamK89) or Sham,dulu sekelas dgn Wan Sharipah n Dato Umzarul...Ipah yg bgtau aku pasal rcgn nak buat reunion n about this blog masa terserempak kat bazar ramadhan few days ago...
pasal nak promote reunion ni apa kata sapa2 yg jadi sahabat KelantanFM or any sahabat mana2 channel radio..cuba hebahkan melalui sms...malam tadi aku dah anta sms melalui sahabat KelantanFM dan KLfm...so harap2 adelah kengkawan yg kita dah lost contact tu terdengar pasal reunion ni...

ctida said...

salam raya buat semua.

Saya nak mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI & MAAF ZAHIR BATIN buat yg kenal diri ini
(ct zuraidah, 5sc2)mano lagi hok lain2, nama tg azmira tok keluar pun..Eju, Pidah, Roslina, Sherina, Mat, Ben (ado ko) apa khabar?
Pasal bagitau radio tu molek benar, elok call sinar fm (ramai yg dengar chanel ni) tentu dpt disebarkan re-union ni.

Mat, mu glamor dlm blog ni..apakata mu jadi mc nanti.

Ok sampai ketemu lagi, harap2 semua dpt dtg ye.

matawang said...

salam..ctida..dale ruange ni aku tokleh komen lebih lebih,nanti limie maroh..dia kato ruangae ni khas untuk ore buat ucapae hari rayo..jadi kawe ucap SELAMAT HARI RAYO jah la..

Unknown said...

Salam Aidil Fitri diucapkan kepada semua kenalan di SMK 89 terutamanya buat Masni, Roslina, Norlis, Tn. Shariana, Angah, Hasnili, Ct Ida, Tera, Ita Halena, Roha & lain2.(tapi tak de pun citer pasal Roha kat blog ni...mana Roha menghilang)

Saya juga ingin mengambil kesempatan memohon maaf andai kata ada tutur kata dan perlakuan saya yang kurang menyenangkan hati kengkawan semua.

Harap raya nanti raya yang terindah buat kita semua, InsyaAllah. Kepada yang pulang beraya tu, harap berhati2 di jalan raya dan moga sampai ke destinasi dengan selamat.

Sampai jumpa nanti...bye

Kongsi Apa Saja said...

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua teman2.
Untuk member2 yang sentiasa bertemu terutama Ida,Ja,Ijah,Mahaneem,Suhaila,Irie,kholik,donat,seman,mat ju unta,shahriana,Ipah,Haslini
Zakiah,Shafiza,Hamila.

Dan juga kepada member yang lama terpisah dan bakal bertemu mesra : sue,salma,roslina,rozita halena,shareena,fatma,mazlenha,Lis(baru terpisah sb lost contact),zaimah,Azilawati...
dan ramai lagi.kalau boleh nak tulis semua nama.

Semoga Hari Raya ini meninggalkan kenangan indah buat kita semua disamping dapat mengeratkan semula silaturahim diantara kita.

Salam Aidilfitri buat semua dan Maaf Zahir Batin.

Aqish's Oven said...

issh...x sbr rasanya nk blik kg sok..x tau knape...tersenyum tersengih jer saban waktu...happy semcm jer...naper yekk???
ok lah..ckp KL lak aku hr ni...
Anyway,terharu rasanya bila baca ucapan teman2..setiap ucapan ada saja terselit nama aku walaupun berlainan ejaan...takpe...aku tahu ...itu adalah aku...
tak sangka..teman2 aku yg selalu ku rindui rupanya masih mengingati ku jua..terima kasih ..teman...i luv u allz...
di kesempatan ini daku jua ingin memohon jutaan ampun dan maaf buat kalian semua...terutamanya yg masih ingat nama aku..rupa aku...dan siapa diriku...pada yg masih blurr tu...aku ucapkan salam aidil fitri buat korunk..doakan semoga kita dapat bersua sepertimana yg tlh dirancang pd hr reunion ini.
SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI..MAAF ZAHIR BATIN...

Aqish's Oven said...

Sori...masuk sekali lg...
ada tertinggal sket...
ucapan khas selamat aidil fitri ku tujukan khas untuk sahabat istimewa aku iaitu..ah lim..suplier pasu bunge...dengan ucapan...jangan lupe bawa pasu bunga serta dgn bunga2nya skali untuk aku hari reunion nanti...kalo nk bawa jeram pasu..bleh gak kot...kalo x berat laa...hu..hu..hu..

zaimahsidry said...
This comment has been removed by the author.
zaimahsidry said...

'Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin'

Hati –Hati dijalan raya semasa pulang ke kampong.
Ingat lah orang yang tersayang.

Assalamualaikum,

Semoga ramadhan yg berlalu dah mentarbiah kita secukupnya utk 11 bulan yg bakal mendatang (kalau panjang umur le), anyway ramadhan tak habih lagi...rebut le peluang ketika ia masih di sisi..

Hai ..apa khabar semua.... dikesempatan ini Saya, ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri yang bakal menjelang tiba...

Haa.. nak raya tu..kenalah tunggu dulu.. jangan nanti ada yang dah raya pulak.. Sabar..Sabar..

Kalau ada yang rayer dulu tu..ehemm..paham-paham jer la
yer..

Pada mereka-mereka yang balik naik kereta.. naik bas..atau naik aper-aper jelah yang janji sampai tu..berhati-hatilah di jalanraya..

Jangan ingat korang jer yang ada kat jalan raya tu.... but apa yang penting kat sini...JANGAN
BERLUMBA tau!! nanti tak pasal-pasal belum sampai destinasi dah tukar pulak....uishh uishhh...

Amboi-amboi..masing-masing ni dah dapat ADVANCE...tu beringat sikit... Pada yang ada anak tu belikanlah kasut baru.. uiiii 'pesen' baru tu...

Ha!! Mana yang nak repair rumah tu. cat-cat ker..buat la..mesti meriah kan .. dengan rumah baru.. Jangan lupa tanam - tanam la apa yang patut.. barulah berseri sikit....

Oh ya..kalau nak balik kampung beraya tu kenalah beringat sikit.. mana-mana yang ada belaan tu.. jangan lupa tinggalkan makan untuknya..nanti tak pasal-pasal..ada yang merajuk .. haa sapa susah???!!!

Lagi satu paling IMPORTANT nak kasi ingat kat sini...jangan lelama sangat nanti rumah tu masuk ..takutnya.....

Pada mereka-mereka yang tak cuti masa raya nanti jangan la dok jer.. tak buat keje.. buang karen kerajaan jer.. he he...

Raya nanti kalau nak potong ayam.. potong apa-apalah yang boleh dipotong untuk buat rendang tu..masak sedap-sedap tau..

Makan kuih raya tu beringat sikit...karang masuk kerja semua macam .. HUA HUA..
Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin

Jemay said...

SELAMAT MENYAMBUT AIDILFITRI.MAAF ZAHIR DAN BATIN KEPADA SEMUA RAKAN-RAKAN SMK KAMIL SPM 1989 DAN STPM 1991 YANG MENGENALI DAN DIKENALI. HARAPAN AGAR RAKAN2 DIBERKATI DAN DIRAHMATI ALLAH S.W.T

majlis reunion 89/91

majlis reunion 89/91
Klik banner diatas, ada banyak lagi gambar. Gambar perjumpaan kamilian 251009 juga sudah dimuat turunkan.

Pengumuman

Cadangan untuk aktiviti yang akan datang kini dibuka untuk perbincangan SEMUA DIJEMPUT UNTUK BERKONGSI BUAH FIKIRAN
TERIMA KASIH